Wednesday, September 24, 2014

Postkort 4 Anne


Hej søde Anne

Lanzarote er som altid super varmt og min familie er som altid.. meget .. sig selv hele tiden. Jeg burde løbe men i stedet laver jeg pilates og yoga og fortæller mig selv at det også er motion. Jeg sidder mest i aircondition hvis jeg skal være ærlig - sorte læder shorts er heller ikke vejen frem heromkring. Vi har kørt gokart, spillet minigolf, spist en masse lækker mad (kan stærkt anbefale lam og tun oppe i La Santa by på en restaurant der begynder med A). De bøger jeg tog med endte med at være meget deprimerende så jeg har læst Her&Nu 4 gange. Det smukkeste hernede må være at vågne om morgenen - det har jeg ikke taget et billede af. Jeg vil gerne lave en film lige nu er der bare meget der skal klippes fra. Jeg håber du har det godt :-) 

Hilsen Rebecca x

No comments:

Post a Comment